środa, 16 listopada 2016

Obsługa kotła C.O. przez internet cz. 3

Komfort użytkowania to jednak nie wszystko. Do tego dochodzi również pogłębiony i zaawansowany, zdalny serwis urządzeń, który wynika z faktu, iż moduł sieciowy pozwala na diagnostykę ewentualnych, pojawiających się podczas pracy problemów bez potrzeby przyjazdu do kotłowni. Dzięki temu możemy zaoszczędzić cenny czas zarówno klienta jak i serwisanta.

- Co ważne, o wszystkich wprowadzonych zmianach dostaniemy powiadomienie. Wszystkie powiadomienia wysyłane są na naszą skrzynkę mailową, nie ma więc możliwości, abyśmy przeoczyli jakąkolwiek ingerencję w nasz system centralnego ogrzewania – wyjaśnia Marcin Kosakowski, ekspert TIS Group.

I dodaje: Dodatkowo, system rejestruje również kluczowe wszystkie ustawienia pracy regulatora, dzięki czemu zyskujemy dostęp do pełnej historii nie tylko wygenerowanych alarmów, ale również nastaw parametrów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz