Już w ten weekend nasza firma debiutuje na krajowych targach. Choć na rynku działamy już od 2008 roku,
ale dopiero teraz rozpoczynamy dystrybucję swoich wyrobów na terenie Polski.
Dotąd, nasze produkty trafiały wyłącznie na rynki zagraniczne – głównie na
wschód. W dniach 13 – 14 lutego, z ofertą TIS Group będą mogli spotkać się uczestnicy
Mazurskiego Agro Show w Ostródzie – największej wystawy tego typu w tej części
kraju.
TIS Group będzie jednym z
ponad stu wystawców, którzy w ciągu dwóch dni zaprezentują swoją ofertę
dedykowaną dla branży rolnej. Na powierzchni 10 tysięcy metrów kwadratowych,
uczestnicy targów zyskają okazję poznania produktów przeszło 150 marek z kraju
i zagranicy. Ubiegłoroczne, pierwsze targi w północnej Polsce, organizowane
przez Polską Izbę Gospodarczą Maszyn i Urządzeń Rolniczych odwiedziło ponad 18
000 osób.
Jak informuje Tomasz Mańczuk, prezes TIS Group, po przeszło 7 latach obecności
na wschodzie – głównie na Białorusi, Ukrainie, w państwach Bałtyckich czy w
Rosji, przyszedł czas na budowę sieci dystrybucyjnej w Polsce. W tym celu
również, spółka uruchomiła swój kolejny zakład produkcyjny - w Lipsku w
województwie podlaskim - w którym pracę znajdzie docelowo nawet kilkadziesiąt
osób.
- Agro Show w Ostródzie to pierwsze targi w kraju, na których chcemy
zaprezentować naszą ofertę – kotły C.O. na węgiel, eko groszek, pellet i
drewno. Wydarzenie dedykowane dla rolnictwa skupia uwagę potężnej grupy naszych
potencjalnych klientów, jakimi są mieszkańcy terenów wiejskich pozbawionych
dostępu do sieci gazowej – wyjaśnia Maciej
Okuła, dyrektor handlowy TIS Group.
Jak dodaje prezes, TIS
Group wyspecjalizowało się w projektowaniu i produkcji nowoczesnych systemów
tworzonych z myślą zarówno o odbiorcach indywidualnych, ale też dużych
obiektach przemysłowych - zakładach produkcyjnych czy przestrzeni magazynowych.
- Choć konkurencja jest spora, ale bogate doświadczenie, jakie zdobyliśmy na
przestrzeni kilku ostatnich lat, tworząc zaawansowane technologicznie rozwiązania, które sprawdzały się na bardzo
wymagających – głównie jeśli chodzi o klimat – rynkach wschodnich, sprawia,
że optymistycznie oceniamy możliwości rozwoju
naszej marki na „własnym podwórku”.
Przedstawiciel TIS Group
zaznacza przy tym, że jej produkty
zyskały znaczną renomę wśród klientów za naszą wschodnią granicą, ciesząc się
zaufaniem i opinią nowoczesnych i trwałych. Dlatego firma chce wykorzystać
zdobyte doświadczenie w zainteresowaniu swoimi wyrobami również polskich odbiorców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz